Saturday, 9 June 2012

KURUS OH KERING

Assalamualaikum w.b.t..alhamdulillah..bersyukur ke hadrat ilahi kerana Nya aku  masih boleh menulis di blog ini...syukur ya allah...hurm, seperti perempuan lain..aku idamkan body yang solid..slim...mantopp..meletop..kebabommmm...pelbagai benda aku cuba..pelbagai? tapi aku rasa aku just cuba 2 kot...

1. Produk NurLizz 2 Slimming 
(tahun lepas-2011) - produk ni arwah ABG BOB yang perkenalkan kat aku so aku try la...:D




2. Natural Bamboo Slimming Suit 
bawah umur sila tutup mata...:p

Walaubagaimanapun..ramai yang kata...

"Mana ade awak gemok" "Eh, body ko dah lawa la"
"Ok, apa..sedang-sedang" "Kurus kering la..mana ada gemok"
tapi..
PEHA aku dah macam DRUMSTICK dan aku taboleh terima hakikat...


oklah..lepas ni aku nak DIET betol-betol DIET punyaa...hmmm..oklah.AKU LA.PAR..bye!


*nota kaki : bila aku tension | stress| tekanan perasaan*

0 juta org yg syg saya: