Monday, 18 June 2012

SESAT OH SESAT..

Hai and assalamualaikum semua..hurm..tasempat nak update blog mggu lepas..sebab sabtu ahad bz..bz la sgt kan..haish..ok, nak dijadikan cerita..pagi sabtu tu aku dan husband try jln baru nak pergi ke Sg.Buloh..husband aku ada training paintball kat MUD TREKKER..tahu tak, kiteorg sesat sampai nak ke Rawang..lalu Batang Berjuntai segala..tgk ada sign board Ipoh la Tanjung Malim lah.haish..kalau tak sesat sehari mmng tak sah la kami ni..tp, tiba kat satu jalan tu..jalan tu bengkang bengkok macam ular then kawasan kelapa sawit..memang kawasan tu banyak monyet la..monyet liar..aku takut monyet2 tu pergi melompat ats cermin MOJDO..hish..giler la..perjalanan setgh jam boleh jadi 1 jam lebih..huh..sib baik la Abg Mad hafal selok belok jalan kat situ, jadi kami just call dia utk guide kami kembali ke pangkal jalan..-__-"..

ni gambar yg aku sempat ambik..-__-"


Kiteorg smpai kt tempat training dalam jam 9 macam tu kot..tu pun dieorg belum start lagi..biasalah JANJI MELAYU ni...tapernah nak punctual nyer pun...

tgk tgn husband aku..jatuh telungkup..heyran..heh..
Hari tu husband aku jatuh..haish..tu la nak tembak musuh sgtkan..kan dah jatuh...siku dia berdarah..n then lutut dia merah..sian pulak aku tgk tyme naik tangga rumah..terpaksa slow2..balik je rumah kiteorg mandi2 n rehat...tidooo..sgt awl tido wooo..hehee..okbye!

0 juta org yg syg saya: