Tuesday, 3 July 2012

ISNIN YANG LEMAU..

Semalam ntah kenapa jadi dengan aku..angin satu badan..aku urut bahu aku, angin kluar dr mulut (mcm bunyi org kenyang)..sib baik bos aku MC..MC 3 hari nok..hik4..:)..so, kerja pun aku buat ala kadar saja..kepala aku pening banget...dah la semalam aku nak mintak kebenaran g seminar suami isteri kat Tuan Ramesh dia takasi..kena mintak persetujuan KJ la ni lah tu lah anjuran manalah..PANEH aku..so, aku tekad la nak pergi jugak so aku call urusetia, aku call PTJ..hurm, aku dah faks segala maklumat tadi..hope2 dpt la aku dgn laki aku pergi kursus esok..rimas aku tadapt g kursus..lagipun dato' takde esok..ok, berbalik cerita semalam..balik kerja tu husband aku ambik..then, tetiba SATAY melambai2 ke arah ku..hurm..NAK SATAY NAK SATAY..aku suarakan hasrat aku kat laki aku..dia suruh aku google pulak mana kedai satay terdekat..sib baik lom jauh..kat PKNS je rupanya..kami buat u-turn then trus g PKNS..yahuuu..makan SATAY HAJI SAMURI..tengkiu syg..!! kami order 10 cucuk satay ayam + 10 cucuk satay daging + nasik impit..laparnya aku semalam..melahap mcm tamakan seminggu..hik3..suami aku sedekahkan 2 batang satay untuk aku..hik3..padahal aku dah bagi sama rata 10 seorang (daging + ayam)..hihihi..mamaseh bee..rangkak benar binimu ini..hik3..



0 juta org yg syg saya: