Friday, 6 July 2012

Seminar Suami Isteri.. 4 JULY 2012

Salam...rabu ni tadi aku dengan laki aku g seminar suami isteri anjuran JAKIM + JAWI..seminar tu kat PUTRAJAYA,,so, kami pun pergilah ke sana dengan keadaan gopoh gapah sebab dah terlewat siot..aku dah kunci alarm ok..aku buat alarm pukul 5.45 am..terbangun pukul 7.30 am..jauh benar jarak nya kan..haish..apalah yang penat sangat..aku mandi2 pastu berkemas..husband aku pun sama...cepat2 bersiap..tapi aku drive..punyalah aku tekan minyak tu..sebab start kul 8.30 am..jam dah nak dekat kol 8.00 am..husband aku dok sebalah asyik pesan..jgn laju sngt nanti lain jadi..tapi,a ku risau dh lambat...press punya press sampai jugak kat sana..sib baik org tengah breakfast..cepat2 kami g kat kaunter pendaftaran..laki aku isi apa yg ptt..aku g ambik breakfast..breakfast dia nasi lemak + karipap...laki aku makan karipap, aku nasik lemak..(mana tak gemuk)..ok, pastu masuk auditorium..eh dah start..org tgh baca doa..baiklah..smua duduk dgn psngan masing2...mula2 tu rasa bosan la..pastu okay..kiteorg siap kena buli lagi..lahanat betul la...

-diminta semua peserta berdiri menghadap pasangan masing2..sambil luahkan perasaan, tenung mata pasangan dalam2..luahkan perasaan-
-di minta encik suami sematkan name tag utk si isteri dan si isteri sematkan name tag untuk si suami- 

p/s : utk pengetahuan korang, aku dgn suami aku perhati org..kami berdua gelak2..ada y g betul2 buat siap pegang2 tgn..pastu ada pak cik mak cik kiss2 pp..auww..sori, kmi tak romantik..hahaha...


ala..kertas ceramah tu dalam beg husband aku..nanti aku update yerk..ape jugak yang dibincagkan pada hari tu..hihi..aku just ada ni je .. jap..tadaaa : 


ON THE WAY BALIK..
"NAME TAG"




0 juta org yg syg saya: