Monday, 27 August 2012

JANJI DITEPATI..

Salam..mcm lama dah tak update..mmng pong..tyme raya mana sempat nak ON9 segala..igt tak aritu aku post pasal ikan bawal 3 rasa..hihihi...sehari before balik Sarawak aritu aku dgn husband aku g makan benda alah tu..hahaha..esok nak balik, malam nya kteirg g Danau Kota..cari barang sikit..lepas cari barang terus g cari kedai makan..hik3..aku apelah lagi..melahap benda alah tu..thank you syg..walaupun keesokkan harinya kena gerak awal ke KLIA..(kwn dia amek dlm kul 5 and jam tyme tu menunjukkan dah kul 2.00 am kalo tasilap aku)..alhamduliillah...tercapai jugak hasrat ku..ekekke....[gmbr ikan tasempat nak amek..lapar sgt]

Pastu semalam plak husband aku bawak aku g makan meatball kat IKEA..baiklah..tersgtlah kenyang sampai rasa nak pecah perut...sebab kami oder 4 jenis makanan..org tamak kan..tp, kami tamak tarugi..kami habiskan walaupun terpaksa..sebab tanak rugi.l..punyalah ramai orang kat IKEA tu..nak tak nak kena berbaris jugak..kerana kau meatball..hm, tp rasanya mengecewakan..tak la sedap sgt pong..tp, janji apa yg aku nak makan tu dah di makan..nanti kempunan..jadi cerita.. batu belah batu bertangkup kang..

tadaaa..mkn utk 2 org

yeay..habis jugak ahernya..-__-"

muka xlarat dah nak hbiskan mknn..

0 juta org yg syg saya: