Thursday, 9 August 2012

jumaat yang hangat..-__-

Salam..pergh..cuti 3 hari ni rasa taknak g kerja seumur idup je..hahaha..jumaat lepas aku dgn husband aku jejalan sampai lebam kot..kul 3.30 am baru pai umah..balik je kerja kteorg trus shoot g MR.STEAK HOUSE (Seksyen 13, Shah Alam)..hurm, awl kot kiteorg sampai takut meja penuh..tp, rasa nya kurg memuaskan lah..hurm..ntah, aku tasuka sbb dia hidang awl sgt..sejuk kot nk tggu waktu berbukak..dah la angin kuat..tp, kami telan je walaupun sejuk..lapar katakan...

mr.hubby punya..:)

mine..:)

lets order babehhh

After makan tu, kiteorg gerak terus ke SUNWAY..igtkan nak cari kasut raya aku..tapi, carik punya carik takde yg berkenan..hm, kami just shopping baju jalan and kasut jalan..of coz la yg murah2..hahaha..takde maknanya aku nak ambik yg mahal2 ok..pastu, hubby cakap nak tgk BATMAN..baiklah..turut kan aje..tapi, BATMAN start kul 12.20 am kot..jam tyme tu baru pukul 10.30 pm..hm, kaki dah sakit..kuat berjalan..pastu tekak haus..nak cr kedai minum dlm SUNWAY mcm semua dah tutup..ada STARBUCK je..nak tak nak lepak la kat STARBUCK..hilangkan haus..hmm..lama juga aku dgn laki aku lepak situ..sampai terjumpa org yg tasepatutnya dijumpa..hahaha..pastu, dalam kul 12.15 am, kiteorg pun cepat2 naik balik..hahahaha..tahu tak, aku bukan tgk muvie pun..aku tertido..pastu terbgn segar balik..pastu ngantuk balik..husband aku je kusyuk..ngantok sgt..letih kan balik kerja terus berjalan2..haish..dahlah movie tu panjang..dalam kul 3.00 am jugak abis..haishh..sib baik rumah tajauh dr sunway..sampai2 je rumah trus tido..penat....tapi puas hati..dating sampai lebam..ekekeke...

0 juta org yg syg saya: