Thursday, 9 August 2012

wallet oh wallet

Hye, baru je aku balik dari Plaza Alam Sentral tadi..haish..banyak nye baju raya..tp, aku dh shopping pong so say babai to baju raya..say hye to another thingy mingy (start nak membazir lah tu)..hahaha..tadi aku sempat sambar purse..purse NOSE aku dah rabak dah..purse NOSE tu purse hantaran tau..bukan apa..haaa..dah tu..tasampai 5 bulan aku pakai..rabak sana sini..baik aku beli baru..baru dan murah dan cantik..aku send la gambar purse tu kat husband aku..tahu dia cakap ape..

"wah, cantik purse ayang..harap2 tahan..lariiiiiiii"

Kurang asam..tahu la binimu ini kasar sayang..haish..INSYAALLAH..selalunya purse murah ni tahan lg dr purse mahal..ehh..hahaha..tp, tu ikut dr pengalaman aku la..aku pernah pakai purse RM10 ni 2 tahun kot..haa..ni yg NOSE ni tasampai 5 bulan..nak tgk tak purse aku tadi...??

bahagian dalam..

bahagian luar..

Cantikkannn..kalerfull gitu..lately, aku dgn husband aku suka fesyen kalerful..hik3..aku saja je suruh husband aku pakai sluar kalerful..igtkan dia tasuka..dia suka rupanya..hik3..comel kita sayang..(apakah)..-__-"..
Tadi aku sempat jugak sambar spray anti nyamuk..ambek mu...sebab aku tahu malam Sabtu ni confirm ramai nyamuk kat MUD TREKKER.padan muka kau nyamuk..!!

harap2 berkesan..

p/s : Sabtu ni ada majlis berbukak puasa kat MUD TREKKER (kwsn hutan kot)..pastu skali dgn night game..hurm, confirm2 la ramai nyamok siot..

0 juta org yg syg saya: