Wednesday, 31 October 2012

KISAH SUAMI

Aku sayang suami aku..ceh, tetiba kan...ahahaha...terima kasih suami sebab layan kerenah aku since aku preggy ni..ye lah..dgn keadaan pening selalu, sakit perut la..talarat ni talarat tu..tapi suami aku sabar je..hu3..dia urut aku..dia masakkan utk aku..dia buat kerja2 rumah..tp, aku tanak lah lalai atau ambil kesempatan..sian dia..makin kurus..uhuk3.tapi, demi allah aku betul2 talarat..bdn asyik panas je..hari2 bdn panas..letak telur mahu tak masak telur tu kot..haha...dia dah jaga aku dengan baik..tyme kepala pening, dia urut kepala, tyme tgn sakit..dia urut tgn aku...sggup bersejuk demi aku..sebab aku dah konker selimut habis-habisan..sian..dia masukkan sipi2 kaki je dlm selimut..huhuhu...kalau aku mengidam sesuatu..dia akan turuti..kdg2 lambat dan kdg2 cepat..tp, yg pasti dapat...terima kasih ya allah sebab kurniakan aku suami yang memahami aku ketika preggy ni..mengada betul org preggy ni kan..hikhikhik..takpe..anak dia juga kat dlm perut aku ni..hik3..AWWAL SYAZWI katanyer..kalo gegirl SHA AMANI..cisss..hahaha...ok2, pokoknya aku syg suami aku..terima kasih cinta...mwahh mwaahh..#walau aku tahu, suami aku tabaca blog ni..:D


0 juta org yg syg saya: