Friday, 5 October 2012

Mimpi Bodoh..

Salam..hm, semalam aku mimpi sesuatu yang bodoh..Aku bermimpi aku berkahwin dengan orang lain..tapi, aku bercinta dengan suami aku...2, 3 hari nak kahwin aku pergi jumpa suami aku..aku nangis2..wuuwuuu..pastu aku tersedar..trus aku beristighfar..then, cari laki aku...dia dok tgk tv..trus aku tarik tgn dia and genggam..pastu dia tanya kenapa..so, aku story lah...dia tergelak..n cakap tu mimpi je...boleh2 dia cakap kat aku yang aku ni terlalu menjiwai watak si Julia...cerita pukul 7.00 petang tu..


IKLAN SEBENTAR..*wink2*


tapi, air mata aku tetap keluar..aku tak nak orang lain..aku nak husband aku je...AIRMAN HAVIT...wuuwuuu..sedihhh mimpi bodoh mimpi..haaaaa....tak nak mimpi mcm ni lagi...:(..aku nak husband aku tahu yang aku syg dia sgt sgt sgt dan sgt...sampai aku mati..:'(


daddy & mummy wanna be..whoot2!

0 juta org yg syg saya: