Monday, 26 November 2012

GATAL ketika hamil..

Gatal semasa mengandung..ituu sangat GATAL..ee..miang..ahaks! Statement yang menjijikkan..haha..gatal yang aku maksudkan kat sini adalah gatal-gatal pada anggota badan..aku paling teruk kat bahagian tangan dan kaki..hm..sehingga meninggalkan parut yang hodoh..tasuka..:(..tangan aku jadi merah-merah macam ruam2 gitu..kaki aku pun sama..mula2 aku igtkan terkena air hujan yang ktor tyme kami di Melaka haritu..ye lah dok air dia kena dgn tanah..mmng lah kotor..gatal2..rupa2nya ni salah satu alahan ketika mengandung..jangan dihairankan sgt kata orang..tp, aku hairan..haha..nasib baik lah aku tak gatal kt bahagian perut..nanti huduh perut..ni pun aku tgh sapu losyen kat jari jemari aku yang runcing..nanti bila jumpa doktor nak mintak la ubat gatal..kepala aku pun gatal ni..haish..anak mummy ni mcm2..tp, takpe..mummy always love u syg..hik3...apapun dugaan yang melanda akan aku tempuhi demi ANAKKU..:)


0 juta org yg syg saya: