Monday, 26 November 2012

Hanya Ubat Nyamuk..

Hmm..entry aku kali ni lain mcm je bunyikan..ahaks..tu pepatah je..mcm ni cyter nye..Khamis lepas husband aku bawak aku jumpa kwn2 dia..6 tahun kot dh tajumpa..so ala2 reunion la..aku rasa serba salah..nai ikut ke tinggal..ikut kang mcm ganggu je..tak ikut kang dok risau sorg2 kat umah hubby tak balik2 lagi..aku ckp kt husband aku..sukahati le nak bawak ke tidak (ayat lain mcm je bunyi kan)..haha..last2 dia bawak aku..malas la nak cyter ape yg berlaku mlm tu tp sakit hati tu ade jugak lah..just aku boleh ckp mcm ni je..

"KAWAN YANG BAIK TIDAK AKAN MENDORONG KAWAN NYA SENDIRI KE ARAH KEJAHATAN..KAWAN YANG BAIK AKAN SENTIASA MENYOKONG TINDAKAN KAWANNYA YANG MAHU BERUBAH KE ARAH KEBAIKKAN..JANGAN MENGEJEK KAWAN YANG SEDANG BERUBAH..BAGI SOKONGAN..JANGAN KAU AJAK DIA SEKALI BERPERANGAI MACAM KAU YANG MACAM HARAM"

isteri dia tasuka..tak penting sgt bagi aku..huh!mintak maaf suamiku..aku tasuka perangai sahabat mu yang sebegitu..aku isterimu sentiasa mendorong engkau ke jalan yang dirahmati Allah s.w.t..kau lah imam kita anak beranak..jadilah suami yang baik yang boleh memimpin kami anak beranak ke jalan yang benar..AMIN..!


P/S : tak semua sikap mereka yang aku benci tp sesetgh sikap..JGN SLH FHM..aku seorg isteri je tahu..huhuhu..kuatkan hati suami ku ya allah..sesungguhnya aku menyayangi dia..



0 juta org yg syg saya: