Wednesday, 21 November 2012

Operasi Perpindahan Macam &^^%$%$

Yuhuu..fuh, mcm lama dah tak update blog kan..ye lah..2 3 minggu ni dok bz dengan pindah opis..kemas barang sendiri, kemas barang Dato'..itu ini itu ini dan banyak lagi..stress..hari2 aku stress..sian anak mummy (sambil usap2 tummy)..ahaks..!!actually kiteorg start masok opis baru ni 9 November 2012..pergh, first day aku dtg..opis mcm kandang orang indon kot..satu ape tak siap lagi..hairan aku..kata pindah tp tak mcm pindah..dah la Sabtu kena datang..hmmmm..kebetolan minggu lepas byk sgt public holiday so kerja mcm nak tak nak je..tp apakan daya..bilik kena kemas jugak..mujur la Dato' cuti sepjg minggu lepas..takdenye la nak bebel2...bilik aku sempit kot..tak sebesar bilik SU lain..dahtu suis semua kat aku..i mean plug utk cucuk ape2 peralatan elektrik..mahu tak byk power elektrik kat aku ni..kt tpt abg zul takdok langung..hampeh la kontraktor ni..pastu kan..lift tiap2 hari rosak..aku kena daki tangga smpai ke tingkat 5..opis aku kt tingkat 5..uwaaaa...pastu takde air cond..ya allah..hanya tuhan je tahu perasaan aku minggu lepas..dgn bawak perut camgini..dok g toilet tingkat 7 naik tangga..uhuk3..balik je mesti aku bebel depan husband aku..husband aku pun dok maki org yg buat court tak siap2..harap je besar tp semua kekurangan..hampehhh...kalau aku tulis kat sini, pjg kot yg aku nak bebel sal opis baru ni..hmm..malas la begini..hihihi..aku nak tunjuk sikit keadaan opis mula2 aritu..sekrg dah ok SIKIT..OK SIKIT je ok...lahanat betul la bangla2 ni..




0 juta org yg syg saya: