Friday, 30 November 2012

Sudah la jatuh di timpa tangga..

Salam..hallu..tgk tajuk entri aku dah macam apa kan..hmm..tu menunjukkan satu perkara yang buruk berlaku semalam...chewahh...hahaha..ok camgini cyter nya..dalam kul 4.00 pm, datang kontraktor yg pasang pili2 bomba tu..dia ckp dia nak test pili bomba utk tgkt 5 ni..smua ok ke tak..dia pesan, kalau ade bocor gtau dia..so, aku dgn abg zul pun ok je..dalam beberapa minit kemudian...air yang deras turun dr lubang aircond atas kepala aku..ya allah..mujurlah lubang air cond tu tak cun2 atas kepala aku..hujung belah sana sedikit..tapi, air yang keluar dari atas tu sgt kuat..dah la kuat..kaler cokelet pulak tu..aku panik sebab aku stuck kt meja aku..nak keluar kena lalu air tu.meja aku sambung sampai ke tingkap..tepi meja pulak ada mesin fotostat..sngat sempit..mujur ade odeli (Abg Zul)..dia tarik meja aku, dia aleh mesin fotostat supaya aku dpat kuar dr tpt dudok aku yang dah basah gila babeng tu...pastu selamat lah aku pk..tak lama lepas tu..air mencurah2..abg zul dok cari kontraktor tadi..aku panggil kak azmah suruh dia tgk..pastu, "bedebum"..bunyi siling tu jatuh..ya allah..mujur la aku tak kat sana tyme tu..kalau tak..memang kena aku lah siling tu..alhamdulillah..(Allah lindungi ibu mengandung ni)..karpet basah..mesin faks basah..nasib baik atas meja aku takde fail2 penting..lepastu ape yang penting, tpt aku duduk tu main suis semua alat2 elektrik..so tkut la kena renjatan elektrik ke..tahu je la, bila air dah jumpa dgn elektrik..menjadi2 la jwbnya..fuuhh..selamat...gambar? erm..tak sempat nak upload..nanti ye..la ni dieorg tgh pasang siling tu balik..hm, dah la datang waktu2 nak balik camgini..haiyaa..datang la pagi tadi ke..kul 3 tadi ke..hm, takde nye aku menunggu lepas waktu kerja ni..igt bayar ke OT..? hmmmmm...dah la bilik kecik..roboh pulak tu..kesian kesian..kesian..-__-"

#alhamdulillah..aku takde pape..:)

1 juta org yg syg saya:

bunga_rose said...

kesian..kesin kesian *baca cam nada upin ipin ok haahahah*