Thursday, 8 November 2012

Them Coming Here...Weee!!

Salam..fuh, mcm lama dah lama aku tak update blog aku..bukan ade org baca pun..saja sendiri2 tulis..sendiri2 baca...mggu lepas mak, bapak dengan abg aku datang KL..dieorg pergi mengejut..mana tak mengejut aku cakap..hari Khamis (I November 2012) tu, aku MC sebab sakit perut yang teramat sangat..pagi tu jugak mak aku call nak datang malam Khamis tu..kira malam Jumaat lah kan..panik kot aku dengan husband aku..sebab rumah bersepah..dah kemas di mata kita, tetap bersepah di mata orang tua kan..tapi, seharian kami baring..dua2 sakit perut..tak terkemas langsung..sbb mak ada call balik..dia cakap, maybe mlm tu dieorg tido hotel dulu sebab esoknya Jumaat.so kiteorang kan masih kerja..dieorg taknak la terperap dlm rumah..yelah dtg KL takkan nak dok umah je..mestilah nak jalan2..dieorg tido hotel kat Jalan Tar.

Pada hari Jumaat nya pulak, husband aku g jemput dieorg kt KL..sebab abg aku booking utk satu mlm je kt hotel tu..so, bawak la g tido umah..tido umah lg bgus..jimatkan..lagipun keesokan harinya Sabtu..Yang tak bestnya..Sabtu minggu lepas aku kerja..puihh..hmmm..petang tu bawak mak balik rumah..dan pada sebelah malamnya bawak dieorg g Stadium Melawati..sebab ada Jumbo Sale Warehouse Clearance Al-Ikhsan..fuyooo..kasut murah2 kot..beg pun ade..baju, stoking..semua brg al-ikhsan la..aku sempat sambar kasut NIKE..hihihi..harga dia RM179.00..pastu less 50%..so aku dpt RM89.00 jerkk..yeayyyy...dr dulu aku nak beli kasut tu..akhirnya...Lepastu, kiteorg g lah UPTOWN SHAH ALAM..makai-makai..aku rasa aku tak sambar ape-ape kot..rasanya la..sebab nak cari baju tido emak sbnrnya..aku dah lemau dah..dalam kul 1 kiteorg balik...

Sabtu pulak, pagi2 lagi aku kena g kerja...hm, packing brg..Gotong-Royong Operasi Perpindahan Mahkamah katanya..puihh..takde buat papepun..tlg bilik fail yg tak setel2 kemas..apa punya lembap la bilik fail ni..kiteorg pulak jd mangsa..hmmm...sib baik aku mengangung..so, takleh nak kerja berat2 sgt...korang ape tau??tak tau kan..nyampah..!!aku mintak halfday..ye lah, rugi mak bpk dtg aku kerja..baik aku half day..petang tu bawak dieorg g One Utama dan IKEA..kat One Utama dok penat carik baju bapak..pusing satu level je aku dah penat nak mampuih..talarat den..last2 kedai yg first dia masuk..kedai tu jugak yang dia beli baju..COTTON ON kau...hahaha..pastu g IKEA pulak..fuh..RM400 lebih kot dieorg shopping kat IKEA.sampai dapat parking free..-__-"..dieorang nak angkut balik Swk..ade la sikit mak sambar brg utk keperluan kami berdua kat sini..Mamaseh mak..hik3..mlm tu igtkan nak bawak dieorg g I-City..tp, hujan..hm...balik umah..tidooo...

Ahad plak g kenduri kahwin Era..tp, takleh nak lama sgt sebab ada benda nak buat...nak g Jalan Tar je pun teman mak dan bapak..abg aku dengan laki aku dok g Low Yat..kami bertiga naik LRT..senang kata bapak aku..tp, kaki aku punyalah penat..g SOGO dan JALAN TAR..hm, mcm biasa..mak aku g borong tudung utk buat jualan kat sana..pastu balik ke Wangsa Maju naik LRT sebab phone mak aku tertinggal kat umah Abg Abu...jumpa dieorg kt JUSCO..terus aku terbeli selipar VINCCI..penat kot pakai selipar tinggi..beli lah yg rendah..heheehe...pastuu lepak umah abg abu jap..then balik umah tido..penatt..esok nak hntr mak awal2 g airport balik Swk..rasa tapuas je berjalan..hm..rumah sunyi..:(..

Inilah cerita weekend aku yg penat...tp seronok bak kata husband aku..:)..babai..nanti update lagi...!

0 juta org yg syg saya: