Monday, 26 November 2012

this might sound funny : suami handsome, isteri biase-biase je..

Assalamualaikum w.b.t




Have you ever seen the spouses, such the husband is freaking damn handsome, but the wife just so average? [speaking London kau...]..hi3..
Kadang-kadang aku rasa macam beast plak dok jln2 tepi husband aku..husband aku comey..hidung mancung..boleh tahan..boleh dikatakan handsome la..aku ni tak la comey sgt..biase2 je tp aku bersyukur ke hadrat ilahi atas kurniaan Allah s.w.t. rupa paras yang sebegini..(alhamdulillah)..
Kadang-kadang bila aku jalans ebelah husband aku ade je pompuan jeling-jeling dia..erm..aku tajeles tp ntah..hahaha..perasaan seorang isteri yangs enget mcm aku ni jgn layan sgt...kalo ada perempuan cun lalu kan mesti aku puji..tp, husband aku akn jwb, biasae2 je tu..baiklah..ISTERI KO JE COMEY KAN..ahaks..(perasaan)..
Aku suka puji laki aku..hari2 kot aku puji dia..aku suruh dia letak hidung kat perut aku supaya anak kami ambik hidung ayah dia..hik3..lucu kan..yelah hidung dia comey hidung aku standard punya..
Susah jugak jaga suami handsome ni tp husband aku ckp jgn risau syg, bee dah ade ayg cukup dah..and yng penting baby dlm perut ayg ni..(I LOVE U BEE..so much)..mungkin masa telah merubah segalanya..manusia akan berubah..nak tak nak je..ikut pendirian masing-masing..kalau kuat hati nak berubah, INSYAALLAH..kalau tak..aku azankan telinga engko nanti..ahaks..tak payah la aku cerita sgt sejarah hidup husband aku dulu..hik3..yg penting skrg dia syg aku dan anak kami..hu3..kan beebee kan..:)..love u so much much much..mwah mwah mwah..!!love me only k? :*

0 juta org yg syg saya: