Wednesday, 5 December 2012

m.a.r.a.h



Hallu..kebelakangan ni asyik nak marah je..ada je benda buat aku marah sampai rasa nak menangis..hu3..aku takuat agaknya..lemah hormon ketika mengandung..-__-"..(ade ke mcmtu?)..apapun aku kena sabar, sabar dan terus bersabar..(sambil mata berkolam2)..hmm...uwaaaa. kesian anak aku, nanti dia jadi baran mcm aku kang..huhuhu..no no no..so, mari kita baca doa ketika marah..suapa marah hilang sedikit sedikit..



*tadah tangan*

4 juta org yg syg saya:

bunga_rose said...

jangan sokmo marah, kang naik darah tinggi time preggy okeh ^_^

mRs.aiRmaN haViT said...

ok makcik..rasa period je benda ni..haha..hormon tak stabil..(OH, NI NAMA NYA POP-UP POP UP)

NM02 said...

singgah dari blog kawan baik kamu..

terus follow sekalik, jom...singgah dan follow blog kite juge...

hehehe

mRs.aiRmaN haViT said...

hallu..salam perkenalan..dah follow akk balik..tp, tatahu menjadi ke tidak..cuba try test tgk..ade ke tidak..hehe..