Thursday, 13 December 2012

l.e.m.b.a.p




Salam khamis..halluuuuuuu...hm, hari ni nak bebel pasal HRMIS..aku rasa start dari Isnin kot aku try bukak encik HRMIS ni..kdg2 boleh masuk tp setgh jalan je mampu dia jalan..pastu, tak boleh masuk langsung..hampeh..ari ni plak..under construction pulak..leceh tauu..dah la beribu2 e-mail aku dapat (ok, ini tipu)..mintak isi LNPT dan printkan cuti yang telah diluluskan dr HRMIS..nak buat macam mana..HRMIS tak leh masok..hmm...dah la ari ni last hantar benda alah tu..tapi, memandangkan tgh repair so aku buat2 tak tahu je lah..tunggu dieorg hantar soft reminder..ahaks..!mula2 soft reminder..lama2 jadi WARNING..MATAI...!! ptg nanti cuba lagi lah..hm...bye bye bye..!!

2 juta org yg syg saya:

bunga_rose said...

hahahah.. akk save 1 copy tiap kali buka hrmis. so tak payah nak ulang kali buka hrmis tuk tgk cuti.. ngeee

mRs.aiRmaN haViT said...

nak login pun tak lepas kak..haiyaaa