Tuesday, 4 December 2012

LULUH HATI..

Hmm..sedih bila bos kita sendirik padah kita sik dpt harap..sedangkan apa yang nya suruh selamak tok aku polah..sik pernah sik polah..ya rabbi..sik sgka manusia berpangkat besar buruk hati perut..mengaibkan aku dpn org lain..sedihkan..maklomlah, kita tok rakyat biasa jak..kau raja segala raja..actually, kes nya sik la berat gilak..aircond dlm court kuat gilak..aku dah call kot maintenance mdh aircond kuat..daknya pdh OK OK..pasya tgh hari org tua ya complain gik depn jurubahsa..jurubahasa ya mdh cmtok - ***8 suruh i call, dia kata u tak boleh harap-..eh, hellooo..ok, mun kau boleh hrp, kau lah jadi PA..kau kan pandey ngampu segala..nang ngam lahhhh..mun aku sik dpt harap sikda kerja2 ko nak lain ya setel ntam aku..sikda lesen kereta anak kau terenew..sikda road tax nya terenew..sikda tiket ke umrah kau tersetel..sikda claim kau masuk bulan2..huh..!!astgfrlhzim..luluh hati aku dgr ko mdh mcm ya..hmm..tp, apa aku boleh buat..mampu bersabar jak lah...dah nama kuli..hurmm..yajak eh..lak cyta gik..bye!!

2 juta org yg syg saya:

bunga_rose said...

sobaaaa.. gitu la adat donia hahahha

mRs.aiRmaN haViT said...

bak kata akak..kita ni ape..insan biasa ke ape semlm..lupa dah...terpaksa terima seadanya..-___-"