Friday, 21 December 2012

oh tumit kaki..

Hallu...hari ni nak merungut something la..tumit kaki aku pecah-pecah la..hodoh bebenar je rupanya..laki aku nak pandang pun tak sudi kot..apatah lagi belai..aku menyuarakan hasrat hati nak pergi ke foot treatment kepada sang suami..sang suami ok je..tp, ntah bila nak pergi..dia kata pergi esok je lah..kalau dia sanggup teman aku ok je...kalau tak sanggup..kang merungut ini itu..huhuhuh..aku dah survey2 kat area shah alam..adalah jugak kat seksyen 13 tu..RM80..ORKID NAIL nama kedainya..RM80 tu including pedicure+foot scrub+foot gel+foot massage+nail buffing/colouring..ok kot price dia..sbb kalau ambik yang mcm murah tu..kalau nak tambah foot massage segala tambah lagi foot gel ke nanti..confirm2 jadi mahal balik..ni set package punya..huhu..tasaba nak tgk hasilnya..byk yg perlu ditreatment ni..rambut lagi lama dah treatment..huhu..ni nak repair tumit dulu..kang suami tgk tumit pompuan lain..ni la akibatnya suka pakai selipar tinggi..tak berselipar dlm rumah..hmmm...ok lah ok lah..nnti lepas dah hbis treatment tu aku update rupa kaki aku ye..hahaha..kbye!

0 juta org yg syg saya: