Thursday, 20 December 2012

semalam yang reput..

Salam khamis..hish..penat tak habis lagi..tp, terpaksa aku turun kerja..mana de cuti lg..kaloa de cuti mmng aku direct smpai Jumaat rasanya..semalam  aku ngan hubby aku bwk kwn dia dr Swk pergi Melaka..takde tpt lain ke nak pergi selain Melaka..huhuhu...kiteorg pergi naik Alza..sib baik Alza tu dieorg yg byrkan..petang Selasa tu hujan lebat, aku dgn laki aku g ambek kereta sewa tu kat Seksyen 7..sbb mlm tu nnti nak g pick up dieorg kt keyell..kat Chow Kit pulak tu..dah la aku ni buta KL..laki aku buta2 celik..pakai GPS la gamaknya..tp, ada GPS pun mcm haram jee....kena pandai baca kalau tidak memang terlepas le jalan..dlm pukul 8.00 mlm tu aku dgn laki aku pun gerak ke KL..hujan kalau tak silap aku mlm tu..tau sampai2 KL dlm kul 10.00 mlm..wuuwuu..nak cari Chow Kit road tu dah satu hal..tp, tak lama lps tu jumpa jugak hotel yg dieorg stay..igtkan 5 org..rupanya 6.huhu..barang mereka byk giler...so, berhimpit la mcm sardin..ngee..sib baik jln keluar KL mcm ok2..haishhh..mata aku dah ngntok sesangat..bdn penat..smpai rumah dalam kul 1.00 pagi mcm tu..dah la esk nye kena gerak awl ke Melaka..so, aku tak larat lagi..aku tido je dulu..esok nye dgr je bnyi azan terus bgn..mandi apa semua..tggu dieorg siap2..thne gerak, tp bekpes dulu kat mamak..yg buatkan kiteorg lambat sebab nk hntr brg ke Dengkil..pastu cari jalan masuk ke Dengkil lagi satu hal..haish...pas setel tu gerak ke Melaka..pes taim aku bwk Alza dr Dengkil ke Melaka..erk, boleh thn jugak la..aku mmng ganas bwk kereta hubby aku ckp..asyik kat lane 3 je..takut2 ada AES je..dlm kul 11.00 pg baru sampai Melaka..aku mmng tak la kalau jln2 kat panas2 tu..aku ajak hubby aku masuk Dataran Pahlawan Mall..huhuh..aku dgn laki aku berkubang dlm tu..mereka g naik Menara Taming Sari, naik kapal besar tu, naik A Famosa..naik beca segala..takpe..janji aku duduk dalam air cond..hahaha...makan2 dan shopping skit2..ngeee..dlm pukul 2 lebih mcmtu dieorg dah kol..ajak balik..ok..time is up..balik tu laki aku pulak drive..ya allah..betapa mengantuknya kami berdua..aku tak boleh tidur nnti laki aku pun tertidur..dieorg kt belakang sedap2 tidur..huhuhu..kami berdua berkorban apa saja..dlm kul 4 lebih da sampai Dengkil pastu shoot terus g Shah Alam..sebb nk hantr kereta sebelum 6.30 ptg..kiteorg sampai kedai tu kul 6.00 ptg..fuh..then, terus balik rumah hujan2...tahu tak bdn aku sgt reput sekrg..sgt dan sgt dan sgt..sekian terima kasih..

p/s : aku sempat beli printed legging..tp mcm ketat je.hm, tggu lepas bersalin aku pakai kau k legging..huhu..itu lah kisah semalam..bye bye bye..!


0 juta org yg syg saya: