Friday, 21 December 2012

Bibir Mungil

Hai.jumpa lagi..nak story pasal bibir kering plak..ade tak entry aku yg lepas2..komplen sal bibir kering..haa..aku tatahan dah dgn bibir aku yg kering pastu berdarah..hodoh bebenar rupanya..so, mama kila tanya aku lagi haritu..nak order tak lip balm n lip mask..aku tanpa pk pjg.....boleh la..order..bukan selalu..lgpun utk kegunaan sendiri..2 minggu lepas dia tnya..n minggu ni dah sampai..sampai je benda alah tu aku terus pakai..takira nak jgk pakai terus..hahaha..aku nak sgt bibir lembut mcm baby,tak merekah2..huhuhu..harap2 apa yg aku cuba kali ini menjadi hendaknya..insyaallah dan amin..!! nah mama kila..sila tgk apa yg aku dah buat dgn brg yg kau pos..hahaha...tngkiu belanja postage..ahaks..!!mwahh..!nnti bibir aku dah mungil and seksi aku pos lg tau..haha


2 juta org yg syg saya:

bunga_rose said...

mungil laa sangat.. ko tu pembawakan budak.. kering abis laaa air dalam badan tu.. so sila minum banyak air.. sekian dari bekas makyong haahahahah

mRs.aiRmaN haViT said...

takdelah..mmng sebelum preggy lagi dah ada mslh ni kak..:(..tyme kawen aritu risau giler..takut nmpk tyme bersanding..sib baik mak andam pandai kaber even kering..tu yg dia tegur..nape kering sgt..