Monday, 21 January 2013

Kenangan Lalu...

Fuh..fuhh..mcm lama dah tak update blog aku ni..ye lah bz,,even bos aku cuti pun aku kena gak buat kerja yg dia bagi..sebab dia siap kol lagi dr rumah..dia nak benda alah tu semua siap pada hari Isnin kerana Isnin nanti pakcik aku ambik kt opis bawak balik rumah..baiklah..so, no JIMBA2..ok ok..lari topik..berbalik pada tajuk entry aku tadi..(apasal hati aku sedih semacam ni)..hmm...ok.sambung cerita..tadi aku bukak laptop lama aku..so aku terbiu la gmbr2 lama..ada satu gambar yang aku lama dah cari..tp aku rasa aku dah delete kot..tp ade jugak aku rasa aku belom delete..nak tau gmbr apa..? jeng jeng jeng...gambar aku edit..aku edit gmbr aku dgn laki aku..konon2 nya kami kapel..so aku edit gmbr sebelah dia sebelah aku..ahaks..!! tp, yg bestnya..tyme tu aku belum lg kontek husband aku ni..belum lg kenal2..mcm mana nak ckp erk..aku mcm minat jugak kat dia dulu tp tak la fanatik sgt..dia kan abg senior aku dulu..abg pengawas nsem katakan..=)..aku curik gmbr dia dlm fb..(shame on me) salah satu sebab aku edit tu aku nak letakkan dkt desktop opis lama aku..konon2nya nk gtau aku dah berpunya takdelah menggatal..*kau pk ko howt ke leha?*..hahahha..tp, bila kenang balik luculah..and tasangka now..dia dh jadi suami aku yg sah..sekrg dh tak pyh edit2 gmbr...dh memang betol2 dia kt sebelah aku..ahaks..aku cerita balik kt dia..dia ckp..mengong..hahaha...mengong2 pun bini kau ya encik aiman..apapun..i love u so much bee..!!hik3..

2 juta org yg syg saya:

bunga_rose said...

hahaaha.. kanak2 riang sungguh makyong ni..

tp tu la namanya jodoh kan.. sape2 yg klu rasa suka kat seseorang tu bole cuba cara ct, mana tau nnt boleh jadi suami gak ahhaahh

mRs.aiRmaN haViT said...

haha..baru baca...lawak kan..dan tak maluu..story kat husband muka merah2..