Wednesday, 20 February 2013

Bra Extender

Wah..tajuk tak menahan..benda alah ni lama dah aku carik..yeay..ari ni dah beli dah puas hati aku..semalam carik gak kat Ole2..tapi boliau maaa..sampaikan laki aku bagi cadangan..ambik bre lama..gunting..jahit kan hujung2 dia..siap..lepastu aku ckp kt laki aku balik..apa kata bee tunjuk cara dia..nnti ayg sdiakan bahan2..haa..ok tak? (dgn kata lain dia jahitkan utk aku)..hahaha..siapa suruh bg cadangan yang mcm menyusahkan aku..hik3..kalo dia rajin boleh jugak..almaklomlah bini dia ni bukan pandai jahit ponn..ahaks..!sampaikan beg laki aku, laki aku sendiri jahit..kesian tak kesian..pernah sekali aku masuk bilik tidur (baru lepas kemas dapor) tgk dia menjahit seluar kerja nya..oh...so sweettt...puihhh..kasihan kau dpt bini tapandai jahit..ahaha...ok, lari topikkk...ak beli bra extender ni tadi kat AVON..ngeee..beli 2 kaler..satu skin kaler..satu sexy black..oh tasaba nak pakai..*pelik*..apasal tasaba..hahaha..dlm dia ada 2 jenis..2 cangkuk satu dan 3 cangkuk satu..hrga RM7.50 satu set tu tadi..so, beli dua..bebelas jugak la...itsokay..janji gunung2 aku selesa..hee....:)...ok lah..nanti pape update lagi..takde gambor..sorryy..bkn ade org tgk pon..utk aku baca sendiri blog nih..hahhaa..*kenangan katanya..* ngee...ok bye..XOXO- publish !

0 juta org yg syg saya: