Monday, 4 February 2013

purple + turqoise

Salam..hik3..mcm rajin pulak aku nak hupdate blog pg ni..rasa mcm tak tentu arah tp malas la nak pikir sgt..hamboii..ayat..ahahhaa..aku nak story pasal peplum..tak habis lagi..sebab mggu lepas aku dok belek2 peplum kt website2 penjual peplum..ahahaha..byk yg lawa..tp, harga pun lawa2..hik3..survey punya survey..aku berkenan dgn satu ni..walaupun mcm tak cantik sgt tp nanti aku buat kau cantik ye..hik3....ni yg aku berkenan..


sebab aku pilih dia ni..sebab MURAH..MURAH ke kalo satu set RM70.00 (including postage)? boleh la bagi aku yg kedekut..tggu lah raya nnti aku slim balik aku beli yg lawa lagi dari ni..haha..skali dgn anak aku pakai peplum nanti..haaa...dasyat kau..ahahah...kaler dia ok lah..block kaler..betul ke tidak tu..hahaha..satu lagi sebab dia labuh..:)..aku suka labuh2 ni sungguh pun aku free hair..aku tgh pikir mcm mana nak menggayakannya..ahaha..ayat tak leh bla..gayakan dgn tudung..insyaallah..:)..kalau pakai kan dgn rantai ni..lawa jugak..mengada2..




Ok..sudah2 lah leha...org tgh bz buat statistik..astaga..hahahaha..nanti sambung yee..

0 juta org yg syg saya: