Monday, 4 March 2013

melantak + mewayang + menDAISO

Salam..halluu..aku tgh majuk ni..tu yg lepak dlm bilik..geram betul dgn si pojot.mcm nk tampar2.ok abaikan..Sabtu lepas g mid valley jmpa kwn lama..dh lama x jmpa..hehe..so g mkn2 dan mewayang..dia ajak mkn kt tony romas..so, let's go...isi perut yg sememangnya tgh lapar nih..hahaha..



Ini mkn utk 3 org ok.eh 4, termasuk baby aku..hahhaa..kenyang nak mampuihhhh..lps mkn mkn kteorg g lyn movie pulak..citer rock ooooo..agak lawak la..selesa jgk kerusi dlm wayang tu..boleh sandar..tp yg tak best nya depan sgt..2 dari skrin..sebab dah penuh..after tgk wayang, menyempat jugak la nak singgah DAISO..aku sempat sambar 6 barang je..nasib baik org ramai kalau tak lama lg kot aku kt dalam tu..aku sambar stoking, utk cuci bra tu, spek itam, selipar dlm rumah dgn headphone utk baby..erk..byk lg sbnrnya nak borong tp....hahahaha..k la, aku nak post gmbr..hik3..

aunty maery teruja melihat perut aku yg semakin membesar

semakin hari semakin chubby

0 juta org yg syg saya: