Friday, 22 March 2013

mimpi paling buruk



Haluuu..slurpp ( sedut hingus )..hahaha..smlm aku mimpi buruk pasal suami aku..uhuk3..mcm2 yg jadi dlm mimpi..last2 aku tak tahan..aku nangis dan bukak muta..terus carik suami..kami tidur tilam berasingan..( tidur kt ruang tamu ) - laki aku atas toto aku atas tilam tebal sikit..hahaha..padahal muat je aku ats toto tp kurg selesa..ok2..lepas aku bgn tu trs aku meraung peluk2 dia..nangis tersedu2..kali ini sedu kaw2 punya..ni lah mimpi paling teruk aku rasa..dia pujuk2..ada je bee ni..aku still gak teresak2..smbil suruh dia tgk aku jer..-,-"..dia pulak bz baca kisah sejarah dlm tab..tak phm aku..haha..tyme tu dlm kul 5.00 am kot..trus aku pindah tpt tidur..tido skali atas toto..tapi, otw nak tido tu teresak2 lagi..astgfrlhzim...mintak jauh la..ya allah jauhilah kami dari perkara2 buruk..amin..!!


DOA APABILA MENDAPAT MIMPI BURUK 
Ertinya: Ya Allah! Aku berlindung kepada Engkau dari perbuatan syaitan dan dari jahatnya mimpi.

0 juta org yg syg saya: