Monday, 25 March 2013

SABTU YANG MEMENATKAN

Halluu...huhuhu..kurang sehat pulak hari ni..actually dr Jumaat lepas..since dpt mimpi buruk tu smpai ke hari ni aku demam..semangat aku lemah kot tyme dlm mimpi tu trus terkesan hingga ke hari ni..Sabtu lepas adalah ahri yang sgt memenatkan..aku dgn laki aku kemas satu rumah.ye lah..mggu ni nak balik Swk dah so buang lah apa yg tak patut..cuci peti ais..kemas dapur..kemas bilik..kemas itu kemas ini..byk2 tpt, dapur paling lama aku kemas..sbb nak sisih2 brg taguna..lpstu cuci kontena tu kontena ni..haishh..habis2 pun dalam pukul 5 lebih camgitu..tahu je lah..nyawa mak yong ni nak dibandingkan dgn nyawa org2 biasa..mmng triple kali penat lah..hm, ade lg yg belum setel kemas sbnrnya..haish..mcm2..hurmm..ok lah..xoxo..publish..~

0 juta org yg syg saya: