Thursday, 4 April 2013

iGlool Snow Ice - A Cool Little Joy!

Hallu..ok..nak cyta sal makanan pulak...aritu tyme aku jenjalan sorg2 aku g makan benda alah ni..IGLOOL namanya..setakat ni aku tajumpa lg kat Shah Alam mahupun Kuala Lumpur..tp, tatahu la..kot2 ada ke..aku yang terlepas pandang..dia ala tuti frutti tapi more cheaper..erm..ada pelbagai  perisa...[MILK,ORGANIC SOY MILK, GUAVA, GREEN TEA, CHOCOLATE, MANGO, STRABERRY, COCONUT, DURIAN n etc..]..boleh tahan jugk lah rasanya..kalau ikut aku..aku suka perisa MILK..ye lah aku tapernah cuba lagi yang lain..mcm tak berkenan..next tyme lah ye..hehehe..harga dia boleh dikatakan harga mampu milik..harganya dalam lingkungan RM4.80 sehingga RM6.00..kalo tasilap aku..dia tamacam tuti frutti main timbang..yang ni ada menu dia..kita pilih nak macam mana..kalau nak tambah bahan2 just tambah RM0.50..HAA..gituuu..promote..hahaha..ok lah..aku nak show off sikit benda alah yang aku mkn mggu lepas..sorag2 pulak tu..sob2..husband aku g balik kpg kojap sbb kazen kawen..tu yang membawak diri makan ice cream..


0 juta org yg syg saya: