Wednesday, 24 July 2013

hari-hariku tanpa mereka

Salam...hmm..mcm sedih je nak tulis entry kali ni..semlm hantar husband balik Kuching..huhu..sedih la jgk tapi air mata tak kluar sgt..kluar sikit2 je..dgn perasaan rindukan anak..memikirkan kehidupan tanpa suami di sisi..haishh..perit jugak..mungkin baru lagi..in sha allah nanti2 ok lah tu (sedapkan hati sendiri)..ye lah..kalo sebelum ni..suami teman tido..teman gaduh..teman ketawa..teman duka..pastu terigt anak pulak..terigt tangisan dalam kerinduan dia yang sukar dihentikan..terigt dia ketawa..terigt semua lah..anak aku pulak byk mcm kerenah..tu yg buat aku rindu sgt kt dia..semua dia nak buat dalam satu masa..nak duduk la..nak meniarap (waktu tido pun dia boleh2 nak buat aksi tiarap)..padahal mata pejam tapi kepala nak2 je agkt..tu mengada2 namanya..lepastu nak mandi lama2..kalo menyusu nak lebih..kalo mkn nestum pulak nak lebih2 jugak..dia kecik lagi so aku limitkan la segala pemakanannya..sebab tu kalo dia nak lagi susu aku sumbat je puting..berhenti la merengek..rindu nak mandikan dia..nak tidurkan dia..nak bergurau..semua la..arghh..taboleh lyn sgt perasaan ni..nanti makin kurus..ceh, ayat tak menahan..tapi, takpe..minggu depan hari Jumaat aku dah balik..hip hip hooreyyy...tasaba nak peluk kedua2 nyawa aku tu..oklah..tak nak lebih2..nak fokus buat kerja..tapiii..mood utk kerja belum mari maaa...bos aku belum masuk kerja lagi..mihmihmih..so, takyah nak serabut sgt..kbye..! XOXO..!PUBLISHED!




0 juta org yg syg saya: