Wednesday, 31 July 2013

PJJ

Assalamualaikum..

PJJ? What is PJJ? Pengajian jarak jauh? No no no..Perkahwinan Jarak Jauh..hmm..!
Bagi sesuku orang, perkara itu BIASA tapi bagi aku PJJ ini sudah cukup menduga..
Tetapi oleh keranasebab-sebab yang tidak boleh dielakkan, so terpaksalah kami memilih cara hidup begini walaupun ia menyeksakan..

Aku sekrg kerja cam biasa kat Shah Alam
Suami aku pulak kerja kat Kuching
Anak aku kat Sibu..
Semua jauh2 belaka..
Hubby aku cadang balik Sarawak je..huhuhu..
Dia sekrg duduk dgn abg aku..
Aku pulak duduk dgn kawan2 dia..
Dia tak nak bagi aku tinggal sorang..kalau kat situ ada juga org tgk-tgkkan aku..

Aku kol JPA..aku masih senarai keempat..hmm...doa2kan lah ye semoga rezeki aku ada kat kuching tu nanti..dapat duduk anak beranak sekali..huhu..

*baru dua minggu PJJ..semoga rezeki aku dpt pindah dtg lepas raya..Amin..!

XOXO
Published~

0 juta org yg syg saya: