Tuesday, 23 July 2013

SUSU KAMBING KARIHOME

Assalamualaikum..hari ni hari kedua aku masuk kerja setelah bercuti panjang dan lebar..hmm..nak story pasal susu anak..anak aku sekrang memang tak la menyusu badan sebab berjauhan..nak pam pun susu aku tabanyak..hmm..nak tak nak terpaksa bagi susu tin..sebelum beralih arah ke susu kambing, aku pernah try SIMILAC & S26..tp, mcm tak serasi,,susu kambing ni aku ckp serasi sebab tyme dia kuning, memang dia minum benda alah ni je..kalau minum S26..mcm 3 hari tak popo..is it normal? ntah lah..emak aku la yg kecoh..taelok susu ni taelok..guna susu kambing je..tu je yang serasi dgn dia..susu kambing memang lah TERBAIK..tp, harga dia pun terbaik..kalau kat tempat aku tu setin dalam RM55..if kat Kuching RM45..tu la sekrg ni aku nak survey kat KL pulak..kot2 dpt murah..so, boleh aku borong 5 tin skaligus..ye lah anak aku kuat menyusu..haritu tyme tgh kering giler2..nasib mak ayah support utk susu dan pampers..segan jugak..tp, mak ckp tak pe..mak tak nak berkira...dia syg cucu lebih dr syg anak..-,-"...baiklah mak..huhuhu..

p/s : rindu yg teramat sgt dgn anak..dah la ptg ni husband pulak balik Swk..takpe..demi mencari rezeki utk kami tiga beranak..yes..aku kena KUAT..KUAT..!! (smbil mata berkolam2)

0 juta org yg syg saya: