Saturday, 24 August 2013

Buntu

Slm sabtu..
Ya allah bosan nya life aku
Hari2 rasa kosong..
Rindu kt anak and suami membuak2..
(tyme tlis entry ni tetiba air mata jth)
Sehari x mngs mmng x sah
Kalau x mngis tu mmng pelik la bg aku skrg..
Rindu tyme suami msh kt sini dulu
Mcm2 xtvt kiteorg buat bersama..
Ada pahit ada manis..:')
Sekrg tiap2 ari kol mereka
Kekdg dgr anak dok gelak2 ngn suami, perasaan cemburu+sedih dtg..
Geram je dgr bnyi zaara ketawa diacah ayahnya..
Mcm aku kol smlm..jth lg air mata dgr suara gelak anak aku..rindu..aku rindu..
Sekrg tgh baring smbil air mata melimpah2
Kalau nk balik sllu sgt..ssh..bajet tkut lari..
In sha allah akan aku usahakan utk balkk dua kali smggu..
Serius aku mati kutu sekrg.
Nak kluar? Nak pg mana?
Kalau adik ipar ajak kuar pulak,aku mls..
Yes,mls..sbb mereka berdua..aku?seorg..
Nanti perasaan rindu timbul melampau2 kt suami..
Kang ada yg mngis teresak2 dlm shppng mall..
Aku skrg suka terperuk dlm bilik..nk kluar bila perlu..mkn pun x tentu (ye ke?? Tp,kt ofis aku cukup mkn)
Rindu rindu...sob sob..
Smua tnya perasaan aku acaner
Sedh hokeyh..Nak wat mcm mana..?? Terpaksa..aku kerja..!!hu4..
Oklah,drpd aku merepek mcm2 baik aku stop skrg..babai!!

Xoxo..published~

0 juta org yg syg saya: