Friday, 23 August 2013

Kerja Part Time

Salam..hm, ginilah nasib kami..tyme office hour tak leh nak berblogging..benci!!
terpaksa dtg awl sbb nk update blog
(padahal mmng kena dtg awl pun sebab dok jauh dr opis)
pg td hujan lebat yang amat..rrrrrrrrrrrr
Semlm jln sorg2 kt curve..igtkan nk gunting rmbut kt depan rumah
tapi, boleh pulak terlencong ke sana...
tetiba tgk satu kedai..dia gantung kertas yang tertulis -
siapa yang berminat nak buat part time sila call 00999786786
Haa..gitu..
Tapi, sang suami tabagi..
Dari haritu lg aku nyatakan niat aku nak part time..
Ye lah..balik rumah bukan ada benda
Suami dan anak kt kuching
Bila dah baring2 terigt anak..
Patu nangis2..anak kat sana pun nangis
So, kalau boleh biarlah waktu aku terisi dgn benda berfaedah kan..
At least dpt jugak kumpul duit dlm masa yg sama..
Sekrg dah bertiga..berjauhan pulak tu..
So, byk duit nak kena pakai uoll..
KL-KCH, KCH-KL..
Kalau Sibu lagi naya aku..
Eh, i mean kalau anak aku Sibu, laki aku Kuching..
Tak ke byk lagi duit nak pakaii..
Nak jenguk suami, nak jenguk anak..masa lagi byk terbuang..
Duit lagi..takkan jenguk anak je tak jenguk suami
Dahlah duduk jauh..pastu tak jenguk2..asyik jenguk anak..
Pastu kalau jenguk suami je, tak jenguk anak lagi org pelik..
So, better la si Izaara duduk sekali dgn ayah dia kan..
Senang aku nak lawat..skaligus..
Sekrg ni aku dlm proses mintak tukar..
Ya Allah ya tuhanku, percepatkan lah proses perpindahan aku..Amin..!

p/s : Suami aku keluarkan ayat ni "Jgn bukak dah cerita pasal nak part time..bee dah melarang, kalau ayang bukak jugak cerita pasal nak part time..berdosa ayg nanti..tu ayat ustaz kazim alias"..baiklah encik suami..!!

0 juta org yg syg saya: