Wednesday, 11 September 2013

Berani Terlebih

Salam..haluu..mcm lama tak hupdate..
halu tu utk diri sendiri..
sebab aku privatekan blog aku..ngee..~
Ni nak story pasal aku yg berani terlebih..
Isnin lepas aku bingung..
Chewah bingung kau..
Yelah sebab tempat aku sepah sgt..
So nak ubah posisi meja katanya
So, bincang la kat kak bunga di YM..
Kak Bunga kata boleh tkr meja ngn dia..
Tapi khamis dan Jumaat..Bos dia takde..
Macam mana aku boleh salah faham
Aku igt bos dia Isnin takde..
Aku gtau kak bunga..
Bukak pintu cepat ( masuk ikut bilik bos dia kan )
Ketuk dgn kuat2..
Aku plik..kak bunga kata bos dia g Cambodia
Tapi mcm ada suara bos dia kt dlm (dalm hati aku - ilusi kot)
Padahal aku slh baca yg kak bunga mmng dh explen..
Khamis dan Jumaat bos takde baru dpt tkr meja..
Nasib lepas ketuk tu aku bla..
Aku tak tunggu2 dpn pintu tau..
Sebab mcm lama Kak Bunga nak bukak
Pastu aku bukak sekali lg..aku tgk Kak Bunga jenguk luar..
Aku nampak la kepala bos dia
Astgfrlhzim.....
Muka Kak Bunga dah mcm bengang ( maafkan saya )
Saya silap faham..huhu..
Pastu aku YM Kak Bunga..
aku takut dia cuak/marah /bengang..hihi
So aku reka cerita dulu
Tgh hari nanti nak mtk maaf n terus terang..
Kikikiki..Maafkan adikmu yg comel ni ye kak..

Byk sgt kebetulan tyme tu..
-kebetulan aku ketuk kuat2 tak panggil nama dia
-kebetulan aku tak tunggu dia bukak pintu
-kebetulan aku ketuk, bos dia tak bukak terus..
-kebetulan ada lawyer salah masuk court
-kebetulan lift rosak

So, kesimpulannya..mungkin ada org awam guna lift hakim..ngee..PADAHAL...!!

OKOK..Jnji x buat lagi..

XOXO
Published~

0 juta org yg syg saya: