Wednesday, 18 September 2013

Kesedihan

Salam..minggu lepas aku balik Swk..jumpa buah hati kesygn hamba..
Seronoknya dpt jmpa Zaara dan ayahnya..
Malam aku dtg tu Zaara pun ada g jemput aku kt airport..
Aku acah2 dia, punyalah besar dia ketawa..
Comel...smua org tgk dia..sbb suara dia besar gelak..
Aku acah2..gelak dia tak henti2..(sekrg ni msh terngiang2..rindu..)
4 hari 3 mlm tidk cukup bagi aku meluangkan masa bersama Zaara
Dia dah ada permainan baru sekrg..
Dia kalau nak tidur pandai dodoikan diri sendiri ( dlm kereta sahaja ye )
Aaaa..bunyi zaara, lepastu mata dia pejam..comel anak ibu..
Malam aku balik tu pun dia hntr..
Mood dia kurg OK la..
Sempat dia tidur tyme hntr aku tu..
Bgn2 je ibu dia dh nak masuk flight..Sedih..
Husband aku ckp, talama lepas aku msuk flyte tu Zaara menangis
Satu airport suara dia seorg jer..
Sian ank ibu
Dia cari aku kot..
Lepastu sepjg perjlnn balik rumah tu dia mengis tak henti2..
Hmmm..sabar lah suami..
Kat umah pulak, mula tu ok tgk mak cik aku
Lepastu dia nangis balik..
Menangis bersungguh2..
Selalu dia mengigau ketawa
Malam tu dia mengigau menangis..
Kesian anak ibu..
Doakan ibu cepat2 pindah ye nak..
Sob..sob..sob..

X0X0
Published ~

0 juta org yg syg saya: