Wednesday, 18 September 2013

Kulitku Mukaku


Haa..aku nak kasitau ni..(perlu?)
Sekrg ni aku tgh cuba set kecantikkan ni..(cntik ke?)
Ini adalah Set Cream Collagen Plus Vitamin E..
Set ni sgt laris pd tahun ni..so, apa slh aku mencuba
Dengan harapan mendapat kulit muka yg cantik menarik tertaik kebabom kannn

Oklah..aku malas type..so, aku kopipes ok? boleh? hahaha..!

1 SET COLLAGEN + VITAMIN E mempunyai : 

  • Collagen Plus Vit E Whitening Beauty Soap
  • Collagen Plus Vit E Whitening Day Cream
  • Collagen Plus Vit E Whitening Night Cream
Kelebihan/Fungsi
  • Mencerah dan memutihkan muka
  • Melicinkan kulit muka
  • Kulit muka nampak tegang
  • Melembapkan kulit yang kering
  • Mengurangkan dan menghilangkan tompok hitam di muka
  • Mengurangkan dan menghilangkan parut akibat jerawat
  • Mengatasi masalah jerawat dan jeragat
  • Mengatasi masalah kulit kusam dan tompok gelap bawah mata
  • Mengatasi masalah kulit berminyak
  • Menstabilkan tona kulit
  • Mengecilkan pori-pori
  • Menganjalkan kulit wajah
Cara Pemakaian
  • Collagen Plus Vit E Whitening Night Cream - dipakai siang hari dengan cara menyapu rata secara nipis serata wajah
  • Collagen Plus Vit E Whitening Night Cream - dipakai waktu malam selepas membasuh muka dengan cara menyapu rata secara nipis ke serata wajah
  • Collagen Plus Vit E Whitening Beaty Soap - cuci ke serata wajah  dengan sabun ini kemudian bilas dengan air 
XOXO
Published~

0 juta org yg syg saya: