Wednesday, 9 October 2013

AIR ASIA BIADAP



Salam..hallu...(hallu diri sendiri)
Sebab sendiri jer baca..
Minggu lepas aku balik Kuching..
Jumpa anak ..yeay..
Aku naik flight 10.45 pm..
Aku naik Air Asia
Balik kerja aku shoot g Putrajaya
Sebab aku nak letak kereta kt rumah Farah
Pastu nanti mintak Farah hantar kat Putrajaya Sentral  jer..
Petang tu aku sempat la singgah pasar malam P2..
Lama dah tak pergi situ..
Mcm2 ada..duit je takde..acaner..?
Aku beli lah makanan sikit utk bawak ke rumah Farah..
Mandi..makan2..pastu gerak.
Dalam kul 8.00 camtu la kalo tak slh igt aku.
Sampai LCCT dlm kul brapa tah tak igt..
Aku direct je masuk..
Mls nak berkeliaran kt luar tu
Sebab takdok kerusi..
Aku menghala ke tpt charge handset laa..
Sebab bateri aku nyawa2 ikan..
Nasib baik dh mkn..kalo tak..
Dah la makanan kt situ mahal..
Kata bebas cukai tapii..mahalnya melampau2..
Ikut hati nak je g stabak..dudok situ...haha
Tasaba nya nak balik..
Pastu hati aku t ergerak nak tgk skrin
Skrin tu tunjuk la kul brapa boarding
Kul brapa delayed..etc..
Jeng2..panas hati guaaa..
Flyte gua delayed..
Kalau sejam tak pe..
Ni berejam3..
Pukul 1.25 am baru gerak dr KL..
Fuh, tyme aku tgk tu jam dah kul 9.30 pm
So, mcm nak hempas diri ats lantai
Lahanat punya AA..
Pastu dieorg pujok la kami2 ni dgn kupon MCD..
Aku tarasa lapar so aku tak g claim..
Aku bwk kupon tu balik bagi abg aku..
Hm..menunggu menunggu menunggu..
Boring
Aku memang dah belunjur kat tpt charger tu..
Penat tau...kaki aku penat sgt..
Drive kot..
Pastu sedar tak sedar dah kul 1.00 am
Hm, lama jugak la..
&*%&Dalam jam 2.45 am dah sampai Kch..
Giler la pilot tu pecut..-,-"
Yey alhamdulillah sampai..
En.husband ambik kt aport..
Balik rumah anak dah tido..
Hm..klah..nanti smbung cyter lgi..
Bye2..

XOXO
Published..!

0 juta org yg syg saya: