Monday, 30 December 2013

HOT DOG ROLL ZAARA

Salam..hahaha..jumpa lagi..mcm rajin pulak gua kan..
Hmmm, rindu rasa nak tulis blog..
So, aku teruskan lah..sementara hantu rajin tgh rasuk aku ni..
Pg tadi macam biasa..(eh, mcm biasa ke bgn 5.45 am)
Selalu bgn 6.30 am..hahaha
Aku nak buat breakfast la..
Nak kutuk aku erk?
Hahaha...
Setelah ditimbang perasaan dlm toilet..
Aku nekad nak buat hot dog role pulak..
Jimat sikit duit..
Takyah belanja duit bekpes ari ni..
Gigih kot bgn pg..
Goreng hot dog, potong cheese, pecahkan telur, golek2 roti..
Rajin tak aiii..??
Ciri-ciri menantu kesygn tak..
Hahahaha..
Aku tak konfidenm buat benda alah ni dpn sapa2.
Sebab hodoh ghupenyaaa...
Meh layan gambar sambil aku ajar..hik4..

macam biasa..lenyek dulu before letakkan cheese..

kemudian role2 jer..make sure hot dog tu dah goreng ye baru roll..lepastu gelek dalam telur..(faham?)..
pastu goreng..then SIAP..

Rupa dah siap tu tak nak lah aku upload..
Sebab hangus sikit..
Malu aiiii..
Masak benda ni pun boleh hangus..
Dasar betul..namak sgt tak pandai masak kan..
Bukan la tak pandai langsung..kurang pandaii..hikhok..
Kbye..
XOXO
pUBLISHED..!

0 juta org yg syg saya: