Monday, 30 December 2013

MISS P

Hm, semalam aku pergi klinik kot..
Sebab risau MISS P aku lama sgt..
Aku start dtg tu pada 13/12 smpai laa ni ta habis2 kau..
So, aku risau la..
Satu keluarga aku risau ( ini tipu )..
Hahahaha..
Makanya, aku dh dapat nasihat doktor..
Perkara biasa tu..hormon..
Lainlah kalau dlm sehari kau tukar sampai 80 pad ken..
Tapi kalau pada hari 21 tak stop lagi, sila jumpa dia ok...
Aku igtkan jumpa doktor tu tak bayar..
ye ye je aku meluru nak balik kan..
Hahahaha..Sebab doktor ckp takde ubat..
So, aku kluar tanpa rasa bersalah kauu..
Dah dlm kereta aku dapat panggilan dr klinik tersebut..
Mintak bayar untuk consultant..
Gila bodoh tak aku..
Hahahah..ko igt free ke doktor cakap-cakap tu..
Hahahhaa..gua kena RAM15 bai..
Takpe lah...boleh jadi pengajaran..
Mesti mereka ckp kampung sgt..!!
Hahaha..klah..
Bye,
XOXO
Published..!

0 juta org yg syg saya: