Monday, 17 February 2014

Anak Ibu

Salam..selamat mlm semua..
Arini aku mcm rajin sikit sbb ada wifi umah..
Aku godek2 lappy aku tadi..
Makanya aku terjumpa la gmbr anak kesygn hamba..
Rasa mcm nak story pasal dia pulak malam ni
Mak aku ckp dia dh pjg akal sgt skrg..
Mcm semalam, dia baling2 puting..
Dia sengaja baling puting ke kerusi
Supaya dia boleh pergi ke kerusi tu
Nanti dia bediri pegang kerusi tu
Tapi mak aku cepat je tagkp akal bijak anak aku
Mak aku tahan badan dia..
Hahahaha..
Pastu mak cakap muka zaara mrh and garang sgt tgk mak aku
Sebab mak aku nak halang tindakan dia..
Lagi satu perangai dia..suka hempas diri sendiri
Tak paham aku..is it me??Hahaha..mak aku ckp absolutely u..
Tapi triple lg dr aku waktu kecik..
Ok, ke mana tumpah nya kuah kalau tak ke nasi kan..
Then mak aku story jugak perangai dia dlm kereta
Sabtu lepas mak aku g market..tggu dlm kereta dgn zaara..
Ayah aku kluar g carik brg
Zaara duduk dgn mak aku kt tpt driver..
Zaara pusing2 stering..
Talama lepastu kaki Zaara hinggap kt butang tpt bukak cermin
Hahahaha..dia bukak cermin kereta pakai kaki kau..
Aku tak tahu la..nak marah ke nak bangga??
Bertuah sgt anak aku niii..Hehehehe..omeyyy..~
Apa lagi erkk..
Semlm mak aku story pasal dia main acah2 ngn jiran aku kt sana
Aunty tu nk bg dia angpau.
Dia acah2..nak ambik tak, nak ambik tak..
Tgn dia mengada2..omey anak ami..
Ok lah..jummmm ikuti gmbr zaara dr lahir smpai skrg..
Againnn..??

eh..ni first nyte zaara kt dunia..ce tgk kaki..

ni umur 2 bulan..


3 months


4 months


5 months


6 months..

eh sesat gmbr 1 bulan...




 Rindu anak amiii...mwahhh
Nanyte syg..!

0 juta org yg syg saya: