Friday, 7 February 2014

Kempan Bahasa Inggeris katanya..

Hallu...
Sementara MLM belum start ni aku nak hupdate sikit..
Aku nak hupdate pasal Kempen Bahasa Inggeris yang akan berlangsung besok..
Grrrrr...kami tdak diberikan kumpulan spt jurubahasa dan PTUU
Kami kena buat sendiri2..*too much..
Puan yg briefing kami tu cakap jgn risau
Senang jerrr..
Aku nak ckp tak pandai BI..Pandai jugak tapiiii
Lama dah aku tak kecek BI kottt..
Esok akan berlangsung dua pusingan katanya..
Pusingan pertama, pegawai akan panggil nama secara rawak..
Bila nama panggil ko kena g depan k
Jangan wat bodo pulak tanya aku ke??Eh, emosi..
Dah tu intoduce kan diri ko kat semuaorg
Haish..segan..BI dah lah mcm haram je nii
Takde keyakinan diri nak bercakap dpn org ramai
Tapi, nasiblah tak ramai sgt..28 orang je SU..
Ok, sambung balik..lepas introduce diri nanti ko kena cabut undi
Cth ko cabut no 6..soalan no 6 akan terpapar kat skrin
Dia akan bagi satu perkataan..kemudian ko kena cari sama maksud dgnnya
Tapi, ada pilihan jawapan..cuma kemungkinan besar perkataan tu jrg di dgr kee..GITU!
Dieorg kena FILL IN THE BLANK..mampuih (mcm la aku terpilih)
Dah aku kdg tak tau apa maksud ayat itu..gr..
Tapi pegawai yg briefing tu ckp takpe salah janji kompiden..
Ok, esok ahkak nak kompiden lebih bior salah
*Layha, jgn tunjuk ko bodoh sgt boleh?
Apapun gud luck for tomorrow layha..!
Babai..nak tgk MLM..
XOXO..
Published..~

0 juta org yg syg saya: