Thursday, 6 February 2014

Lunch at D'Arab Cafe

Assalamualaikum w.b.t.
Hai la badan, hai la nyawa..
Telan lah aku..
Hehehehe..
Stress pasal lori pindah ni..
Aiyak..
Ok abaikan..
Aku nak story pasal lunch tadi..
Tadi waktu lunch kiteorg mkn kat Seksyen 7
Kat D'Arab Cafe..
Makan nasik arab..*akhirnya, tercapai jugak niat aku..
Alhamdulillah..
Kiteorg tu adalah Kak Bunga, Kak Kashah dgn Puan Win..
Harga dia OK OK lah..
Aku ngan Kak Bunga cam biasalah tak ambil air
Ambil air free je..
Dasarkan...
Rasa dia sedap sekali
Nasik dia penuh giler..
Boleh share due org
Kalau lain kali nk makan situ beli satu set jer
Lepastu tambah ayam..
Leh mkn dua org...
Kan..*ntah pape aku nak cakap ni..
Apapun meh layan gmbr kami makan tadi..
Nyum nyum..

Ni aku punya..*RM12.00

Ni Kak Kashah punya..pun RM12.00

Ni Puan Win Punya *RM17.00 (including sirap)..ni kambing ok..:)
Yang Kak Bunga punya aku tak sempat nak snap
Sebab tgh melahap..
Nanti aku curi kat blog dia ajelah..
Ok lah..tak tau nak bebel ape dah..
Babiii
XOXO..
Published..!

nota kaki : breakfast pagi tadi..(diet katanya)

0 juta org yg syg saya: