Monday, 3 February 2014

MIMPI KE REALITI?

Ade ye mcm ni?

Salam..hallu..aku nak story pasal minggu lepas punya mimpi..
Aku tak tahu la ni mimpi ke realiti..
Mcm ni..tyme tu aku tgh tido lah kan
Lepastu aku terbgn kot kalo tak silap..
Aku toleh kanan..ada seekor anjing tgh duduk ats kerusi..
Lepastu aku cuba nak bgn..
Aku bukan takut anjing tymr tu
Tapi aku cuba nak bgn tak boleh
Aku nak mengucap kalimah syahadah tak boleh
Nak cakap allahuakbar tak boleh
Aku cuba keluarkan suara aku tak dapat
Aku gigih lagi nak sebut allahuakbar
Tyme tu aku mcm dah tahu aku kena tindih
Tapi rasa mimpi dalam mimpi
Sekali aku dpt terus aku bgn..Masyallah
Kejang kaki aku
Terus aku keluar bilik
Aku tgk osmate aku masih buat kerja
tanya dia, ada dgr suara aku menjerit tak?
Dia kata takde pulak..
Huh..sgt mistik mimpi aku
Terus gtau husband
Husband ckp tak cuci kaki n baca doa sebelum tido..
Eerk, tertido..tak sempat baca pape..
Boleh..?
Oklah..xoxo..PUBLISHED..!

0 juta org yg syg saya: