Friday, 14 February 2014

MODJO OH MODJO

Hai..hari ni mood agak kureng..
Semua ni salah MODJO..!MODJO..!!
(Sambil sepak2 kaki beliau)
Uhuk2..camgini kisahnya..
Erm, aku story kisah yg pertama dulu ye
Kisah MODJO disaman abg polisi..
Pada Selasa lepas aku EL..
Sebab ptg nak hntr laki aku ke LCCT..
Memandangkan kami tidur lewat pada malam sebelumnya
Makanya kami terbgn lewat..uhuk4..
Dalam kul 3.00pm cmtu baru aku dan laki aku gerak..
Berat nya lah hati nak hantar dia balik Kuching
Sob..sob..sob..tinggal la aku sebatang kara kat cni
Eh, terlari topik pulak aku..
Pastu husband aku ckp..eh ada kertas atas kereta
Eh, kena saman la..
Mula aku tak ambil peduli..
Sebab nya aku igtkn MBSA..
Skali dia belek sekali lgi..
PDRM..!!POLIS DIRAJA MALAYSIA..!!
Dushhh..jantung aku gugur..
Duit lagi..baru je habis pindah randah..
Huwaa..lahabau tol laaa..
Ok tu kisah pertama..
Semalam pulak lain kisah ko ni MODJO
Aku mcm nak syg2 kau MODJO
Sebab akau banyak berjasa
Dan sebab kau jugaklah duit aku byk habis MODJO
MODJO..kasihanilah tuan mu ni MODJO
Aku dah pokai tahap cipan ni MODJO..
Semalam aku g umah lama aku sbb nak ambil brg sikit
Before masuk dalam tu aku singgah kedai sbb nak beli makanan
Ok, off enjin mcm biasa la kan..
Habis je sesi jual beli tu aku try la nak on MODJO
Dia semput kau...aku dah gelabah dah..chooiiii
Nasib baik boleh start..huh..
Lepastu aku park kat dalam n try hidupkan semula
Tak dapat kauuu..berkali2 aku cuba
Aku kol husband aku..dia apa boleh buat..
Bagi arahan ni ni lah..aku mana reti..
Uhuk3...tak keruan..soh mtk tlg adik ipar beliau dan abg mie..
Huhhh...penyudah nya dapat pinjam jumpper dr mamat cina tuuu
Kena jumper jugakk..gedik la kau MODJO..
Nak CPR bagai...
Sampai ari ni alhamdulillah..MODJO masih boleh bernafas..
Nak tukar jantung tggu gaji boleh tak MODJO
Tuan2 mu tengah sengkek ni..uhuk3
Klah..bye!

0 juta org yg syg saya: