Wednesday, 5 February 2014

PERHIMPUNAN BULANAN

Hallu..
Hari ini hari rabu..
Semua org pakai tudung hitam (erk..tak lah semua)
Hm, pg tadi ada perhimpunan bulanan
Kehadiran adalah wajib..
Ok takpe..wajib pun wajib lah
Sebab aku ckp takpe?
Sebab ada breakfast..whoot2..!
Harap berterusan lah ye breakfast ni di berikan
Kang tetiba bulan depan takde makanan
Sumpah sampai ke sudah2 aku tak g lagi perhimpunan tu
Chewah, berani tahap apakah itu..
Takde la topik hangat sangat pagi tadi
Biasa2 je..
Pasal hari sukan..
Aku kumpulan hijau rupanya..
Ye ye je aku pung pang pung pang ckp kumpulan merah
Sorry ats kekhilafan hamba..
Aku kumpulan hijau a.k.a kumpulan rimau rimba
Auumm..request nak pakai outfit yg ala2 rimau boleh?
Kose ke ko leha..??
Oklah2..takde benda nak bebel jugak..
Nak tayang gambar breakfast ni..
Alhamdulillah..rezeki pergi perhimpunan
Rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari, Duit jangan dibazir..
Eh..

Bangsa tak reti mkn taugeh dlm mknn lain..*paham ayt aku?

Ini adalah soto ayam *sedap tp berminyak ckit la..



0 juta org yg syg saya: