Friday, 14 February 2014

Walau Hanya Seketika

Hallu..
Nak story pasal 'bulan madu di atas pelangi'
Erk..dasyat tak dasyat ayat gua..
Takdelah..mggu lepas hb aku dtg
Nak tlg aku agkt brg..
Dalam masa yg sama WAJIB lah aku sibuk nak masak mcm2..
Cuma masa je tak cukup..
Yelah Isnin aku kerja..
Dia dtg petang Sabtu..
Malam Sabtu relek2..
Ahad dr pagi sampai ke malam angkut brg2 yg boleh diangkut
Petang Ahad tu cucilah MODJO jugak..jalanlah jugak kat PAS..
Isnin kerja..tak berani eskep sbb 1st day kena jaga bos lain..
Kalau takde bos dah aku eskep..
Aku cuma sempat masak apa yg aku sempat masak je..
Paham? HAHAHA...Meh la layan apa yg kami laki bini makan..
Hik2..tgk gmbr..telan air liur
Cheh, mcm sedap sgt ko masak layha..



Daun salah *daging digulung di dalam nya kelak*

Haa..gini lah aku mksdkan..letak dging atas nya

OK..makan!

Ni menu 2 3 pagi..western kata nyer..

Ni utk breakfast pg Selasa..*spagetthi suka hati aku lah*

ni kari campur jagung lego..:p

corn beef *my peberet 4 ever n ever*

telur separuh nak berdadar..ha3

Pencuci mulut gusi gg..epal nak mati beli kt GIANT..!

Ehem..rajin tak?
Coii..hahaa..yg bakar2 tu laki aku lah
Aku tukang mkn..
Sebab aku tak pandai nk grill pakai chopstick
Alasan tak menahan..
Dia siap makan dalam mangkuk pastu guna chopsitck
Mak enchik pakai tgn sudah..
Lepastu siap suruh laki aku susun elok2
Dia pun dah tahu jgk bini dia ni macam mana
Dia susun siap2.."dah, boleh ambik gmbr"
Sentap tak sentap kau..hahaha
Grrrr..takpe..suami aku phm..
Utk update blog..hahahahaha..
Oklah..nak g toilet japp..
Daaa..
XOXO
Published..!

0 juta org yg syg saya: