Thursday, 20 February 2014

zumba dan zumbi



Halluuuuu..
Nak tau takkk smlm aku berzumbaaa..
Gedik tak gedik..?
Balik dr training tu aku rehat la sekejap..
Sementara kasi peluh hilang tu aku lipa2 baju..
Lepas lipat baju buat sandwich utk mkn..
Sebab lapar kot lepas bersukan ptg td tu..
Cheh..ayat nak skema jer..
Lepastu aku mandiii..
Lepas mandi golek2...
Takde buat pape..
tetiba..tinggggggg!!!!
Makanya..bukak YOUTUBE
Search - zumba..
Kluarla pelbagai jenis zumbaa..
Jangan zombie sudah..
Mula lah aku terkinja2..
Ada lagu tu..go go go go aley aley2..
Punyalah dia punya step aku tak leh nak follow..
Termengah2 mak encikkk..
Makanya aku ambil keputusan nk try yg simple dulu..
Teruslah bukak satu video tu..
Mak cik mak cik..badan slim glerrrr...org puteh tapi..!
Dia punya step senang..i lykeeee..
Lepas aku setelkan 30 minit dia punya step.
Hati masaih terkinja kinja nak berzumba..
Terus type - aerobic lagu bara bara bara bere bere..
Chooii..syok siott..
Exspecially bila ada step minah indon tu buat..
mengah2 jugak lah..tp senang..
Part yg tak reti sgt tu..aku kinja2 jer..
Hahahahaha...choiii..
Peloh2 mak encik tauu..
Malam ni nak zumba lagi..nak start awal..
Mcm smlm lewat sgt..
10.55pm baru aku start
Dasyat tak dasyat..hikhikhik..~
Oklah..babaiii..
xoxo..
Published~

0 juta org yg syg saya: