Friday, 7 March 2014

1 March 2014

Salam..
Tanggal 1/3/2014..
Aku hrpbenda ni berkekalan (lap air mata)
Takyah la story cni biar aku je tahu..
Yang aku nk story kat cni adalahhhh....jeng3..
Minggu lepas aku balikkk..wee
Jumpa ZAARA dan AYAH ZAARA..
Fewittt...
Tonok..rindu..lama tak jumpa anak.
Anak aku dah pandai macam2..
Dia pandai 'mengemas'
Dia pandai geleng kepala dah
Pandai sebut "BAH"
Pandai sbut "NENEK"
Pandai sebut "NENEN"
Pandai sebut "AYAH"
Tapi IBU..belum..susah kot sbb terpaksa muncung..
Zaara belum pandai berjalan..
Zaara belum tumbuh gg
Rambut Zaara malu nak tumbuh
Mula tu dia tak nak aku ambik..
Tapi dia nak main dgn aku
Senyum2..
Pandai acah2 brg
Macam aku mtk brg kt tgn dia
Dia bagi lepastu dia tarik balik
Alaa..omeynya anak ibu
Dengan ayahnya pun sama..
Mula tak nak..lama2 ok..
Cuma mggu lepas Zaara tak berapa nak sihat sgt..
Kesian..after inject 10 bulan kot..
Yg seronok nya tgk Zaara dah pandai bermain..
Berani..ermm..meh layan gambar la..
Sbb gmbr akan menceritakan segala-galanya
Poyo..!






0 juta org yg syg saya: