Thursday, 27 March 2014

Mengenang MH370

Assalamualikum w.b.t
Dah lama tak update blog..
Chewah padahal baru beberapa hari dah gegedik kata lama kenn..
Lagipun bkn blog aku femes pun..
Bukan ari2 org masuk opis, type google..then search for mrsaimanhavit pun..haha
Ok..dah merapu2 pulak ahkakkkk..
Hm, berbalik pd tajuk entry aku..so sad..!!
Aku dgr pengumuman Pak Jib malam tu pun rs terkesan..rasa tapercaya..
Nak tahu kenapa..sbb aku masih yakin MH370 masih selamat dlm lindungan Allah..
Aku berimaginasi yg mereka dalam sebuah kawasan yg selamat..ALLAHUALAM..
Aku siap argue lg ngn kwn aku..
"Pak Jib just kata ended at Lautan Hindi, bukan crashed..i believe in miracle"
Pergh..aku lah tuuuu...tapi apa pun aku hanya mampu berdoa semoga semuanya berjalan dgn lancar..
Sekiranya benar crashed..aku doakan misi pencarian bangkai pesawat dipermudahkan olehNya..
Sekiranya benar di hijacked..aku doakan supaya mereka diberi cukup mkn dan tidak diapa2kan..
Allahualam..semua itu rahsia Allah..
Walaupun tiada keluarga aku kt dalam tu tapi agak terasa jugak kehilangan MH370 ni..
Kadang terfikir jgk..kalau benda ni jd kat aku mcm mana??Mcm mana family aku?
Mcm mana laki aku? Mcm mana anak aku? MasyaAllah..fikirlah positif wahai hati..
Yelah, aku takde transport lain nak balik kpg..ni jelah transport aku..
In Sha Allah dgn izin Allah akan selamat..tapi kita kena igt MATI ITU PASTI..
Cuma cara mati tu kita tak tahu mcm mana..ALLAHUALAM..
Apapun pesanan buat family mangsa..bertabahlah..teruskan berdoa..jgn putus harapan..
In Sha Allah dipermudahkan oleh Allah s.w.t.
Amin...

Insan yang memegang amanah dan t anggungjawab yg amat besar di dalam operasi mencari pesawat MH370..10Q Pak Hisham..*sebak pulak ahkak tgk gambo ni*

Still hoping...We love u..

0 juta org yg syg saya: