Friday, 7 March 2014

syedah dan maria

Hallluu..
Lama giler rasa tak update blog..
Bz katakan..i kan tiap ptg meeting umh sukan..
Choooiii..menang meeting rasanya kumpulan aku ni (nanti story yg ni)..
Minggu ni aku ada dua tetamu..Syedah dan Maria..
Kami telah membuat perjanjian utk berjumpa..
Giler lama tak jumpa..
Last aku jumpa Syedah tyme aku tgh tggu hari nak beranak..
Jumpa Maria pulak tyme aku dlm pantang..huhu..
So, ini lah masanya..
Aku dh mintak izin siap2 kat laki aku..
Nasib dia bagi..(5/2/2014)
Aku rasa dia bagi sebab BF Syedah yh ambik aku kt rumah
Kalo drive sendiri mmng tak lepas la aku tu..
Bila perbincangan dah dibuat, makanya..
Berjumpalah aku dgn Syedah pada malam Rabu..
Wehhhuuuu....nak tau kiteorg g mana tak..??
Gila sakai..aku duduk Shah Alam pun mcm excited..
Nak tau..aku ada impian tau..
Impian nak masuk Muzium Art Trick ke Trick Art..
Bantailah..janji ada bunyik2..
Alaaa..yg lukisn  mcm real tu..Hm, tak pe..meh aku tunjuk gmbr..
Hihih..masalah kami berdua..BF dan ADIK dia tak nak masuk
So terpaksa la.."ko dulu pastu aku"
Pastu.."alah, ni perlukan tga org.."
Hahahaha..ok lucu..apa kami kisah..
RM10 ok bayaran masuk muzium ni..
Dulu zaman perut aku ada Zaara still RM5..
Apakes naik RM5??Nak aku bakar lagi??
Macam aku bakar red carpet tu..*ok, ini tipu*
Matilah kalo ada yg igt betul2..
Hihihi..btw, red carpet skrg byrn masuk cuma RM5
Tapi, level 1 only..tgkt dua tak sure berapa
Maybe dlm proses renovation kot..
Tu lah ko..mahal sgt...padan muka..
Tapi yg ni aku x sempat masuk
Sebab aku dan Syedah terkinja2 dlm Muzium 3D tadi..
Sabo je lah..eh, melalut pulak..tadi ajak tgk gmbr..
Jom jom jom..























Lupa nak cakap..sebelum terkinja2 dlm muzium tu kami karok..
Giler lama tak karok..rasa menggigil sbb nak sgt..
Ko mampu??gigil sebab nak karok..
Suara tak la sedap mana pun..tp, apa aku kesah..
Selepas amukan dr adik Syedah (sebab lama sgt)
Sampai pekerja dlm tu 'menemani' kami berdua..
Sebab pukul 12.00 am muzium tu tutup.
Hey, kalau dah tahu nak tutup..pukul 11.30 ko jgn ambik customer lg boleh?
Ni tak..ke hulu hilir follow aku ngn Syedah..
Bayar ok bayar..RM10 pulak tu..dah la ada 55 gambar dlm tu..
Hm, tak semua yg kami ambil..bak balik RM8..
Konon RM2 je bayaran lahhh..
Padahal terkinja2 kt bahagian Mesir lama sgt..hahaha..
Pastu teman la Syedah dan adiknya main benda melayang2..
Ala yg kita duduk lepastu benda pusing melayang2..
Boleh imejin?
Aku pernah main kat Genting..aku pejam je mata tp jerit..
Acaner?? Dasarkan..suara je lebih..
Okok..after that kami lapar..
Makanya kami menuju ke Restoran Barra
Aku tak nak mkn berat sgt..
Jadi, aku share ngn Syedah makan roti nan dan ayam tandori
Sharing is caring what?
Tapi, maceh Syedah for the threat..Mwahh..
Aku sampai umah dalam kul 1 lebih
Keesokkan harinya aku bgnjam 7.45am
Padan kan muka aku..berjimba tak hingat..

6/2/2014
Ok..yang ni pulak kisah jumpa si Maria kat KL..
Kiteorg gerak dalam jam 7.00 mlm
After STAR habis trening volleyball
Rasa nak tampar tak??
Nasib tak jem cuma waze bangang
Dia bagi kami jln mencarut
Haih, waste my tyme betol la ko waze..
Dlm kul 8.00 jugak la kami smpai..
Sampai2 je terus Maria ajak g TS..
OK,kami redha jalan kaki ke TS..
Dia cari barangg..tapi semua tak berkenan
Kesian..hhihi..
Aku sempat sambar tga barang..
Hihihi..erm, takde benda nak cyta sgt
Cuma rasa seronok beronok2 leh jumpa kwn2 lama..
Cuma dua je takde..Beany & Bibiey..
Wish korang berdua were here..
After shopping kt TS..lepak mamak jap..
Makan2 dan pulang..
Otw balit jem ok jemm..
Stress gua..
Dah kenapa jem tgh3 mlm niiii..
Oh, ada eksiden rupanya..
Fuhhh..oklah, meh layan gmbr kami...








p/s : i is penat but i is happy..!!

0 juta org yg syg saya: